حضور فعال شركت پلاتین ایران در یازدهمین نمایشگاه صنعت برق تهران

حضور فعال شركت پلاتین ایران در یازدهمین نمايشگاه صنعت – آگوست 6, 2019

نمایشگاه صنعت برق به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که هر دو سال یک‌بار با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می‌گردد؛ فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.
شرکت پلاتین ایران این افتخار را داشت تا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران که از تاریخ 4 الی 7 آبان ماه در مکان نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار گردید، پذیرای مراجعین محترم باشد و با استقبال چشمگیر متخصصین و کارشناسان صنعت برق مواجه گردد.
گفتنی است در این نمایشگاه 460 شرکت ایرانی و 72 شرکت خارجی از 8 کشور ایتالیا، چین، آلمان، دانمارک، ترکیه، سوئیس، اکراین، اسپانیا حضور داشتند. در طول برپایی نمایشگاه، شرکت پلاتین ایران، آخرین دستاوردهای این صنعت در زمینه باتری‌ صنعتی سرب اسیدی و سیلد، باتری‌های نیکل کادمیم و … را در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصین قرار داد.

معرفی فناوری‌های جدید، تبادل اطلاعات، بررسی بازارهای هدف، از اهداف این شرکت اعلام شد.

فصل دوم

A new direction

مزایا

پیش نیازها

حمل بارهای سنگین به صورت الکتریکی: برای چنین کارهای پرقدرتی HOPPECKE مسیر را گسترش داده است | خانواده محصولات uplift با افزودن تراک جدید | uplift quadro.HOPPECKE – متخصص شما برای اسید سرب و نیکل کادمیوم صنعتی و در

عکس رویدادها

پلاتین ایران | به روز باشید!

در “HOPPECKE | خبرنامه” رایگان ما مشترک شوید. ما شما را در مورد اخبار و حقایق جالب در مورد راه حل های ذخیره سازی خود مطلع خواهیم کرد. لطفاً تمام فیلدها را پر کنید، اعلام رضایت را تأیید کنید و “ارسال” را فشار دهید.

ثبت نام