کسب جایزه غرفه برتر از ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی

کسب جایزه غرفه برتر از ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی – آگوست 6, 2019

ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی در تاریخ دوم و سوم آبان 1390 در سالن همایش­های رازی برگزار گردید.

در این نمایشگاه شرکت پلاتین ایران، محصولات، پروژه­ها و توانمندی­هایش را در عرصه حمل و نقل ریلی ارائه نمود که مورد بازدید و استقبال بازدیدکنندگان و متخصصین قرار گرفت. در مراسم اختتاميه سیزدهمین همایش و ششمین نمایشگاه بین المللی دستاورد صنعت ریلی که در سالن همايش‌هاي رازي برگزار شد، از غرفه پلاتین ایران(باتری نیل) به عنوان غرفه برتر تجليل شد.

در اين مراسم که با حضور اعضای کميسيون عمران مجلس، تعدادي از مديران ارشد راه آهن، رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و تعداد زيادي از کارشناسان حمل ونقل برگزار شد، نماینده شرکت پلاتین ایران، تنديس غرفه برتر ششمين نمايشگاه حمل ونقل ريلي را دريافت کرد. جا دارد این موفقیت بزرگ را به مدیریت عامل، اعضا محترم هیئت مدیره و کلیه پرسنل زحمت‌کش شرکت پلاتین ایران تبریک گوییم.

فصل دوم

A new direction

مزایا

پیش نیازها

حمل بارهای سنگین به صورت الکتریکی: برای چنین کارهای پرقدرتی HOPPECKE مسیر را گسترش داده است | خانواده محصولات uplift با افزودن تراک جدید | uplift quadro.HOPPECKE – متخصص شما برای اسید سرب و نیکل کادمیوم صنعتی و در

عکس رویدادها

پلاتین ایران | به روز باشید!

در “HOPPECKE | خبرنامه” رایگان ما مشترک شوید. ما شما را در مورد اخبار و حقایق جالب در مورد راه حل های ذخیره سازی خود مطلع خواهیم کرد. لطفاً تمام فیلدها را پر کنید، اعلام رضایت را تأیید کنید و “ارسال” را فشار دهید.

ثبت نام