حضور شرکت پلاتین ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران IEE

شرکت پلاتین ایران با رونمایی از هویت بصری جدید خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران حضور پررنگی داشت و از محصولات جدید خود رونمایی کرد.
شرکت پلاتین ایران با سرمایه گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه خود و بکارگیری نیروهای متخصص و نوآور در کنار تجربه 43 ساله خود در صنعت این مرز و بوم همواره تلاش نموده است انواع نیازهای خریداران محترم را مرتفع نماید.


محصول جدیدی  که در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی شد عبارت است از محصول دانش بنیان این مجموعه که سیستم باتری مانیتورینگ نیل (Nile BMS) است که از زیر مجموعه های نیل اکسسوری است. این محصول مورد استفاده در اکثر صنایع برقی، نیروگاهی، مخابرات و حوزه تلکام است که نیاز مشتریان محترم نسبت به بهینه سازی PM های دوره ای را تا حد بسیار بالایی از لحاظ منابع انسانی و مالی مرتفع می‌سازد و از طرف دیگر ضریب اطمینان سیستم های پشتیبان را بیش از پیش می افزاید.


کاتالیست بازترکیب نیل با نام تجاری آکوا-مستر (Aqua Master) به عنوان محصول مختص باتری های 2ولتی تر (اسیدی) جهت بهره وری و بهینه سازی عملکرد باتری طراحی و تولید شده است ، این محصول نیز از دیگر محصولات زیر مجوعه نیل اکسسوری است که در این نمایشگاه رونمایی شد و در صورت نیاز در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت.


از دیگر تولیدات جدید این شرکت، جلدهای ضد اشتعال برای باتری های 2ولتی و 12 ولتی سیلد این مجموعه است که برای این نوع از جلد ها نیز موفق به اخذ گواهی UL94-V0 گشته ایم. و مورد آخر در لیست محصولات و خدمات نوین این شرکت، ارائه خدمات مربوط به احیای باتری های صنعتی (انواع سرب- اسیدی و نیکل- کادمیم) در محل مشتریان محترم و در محل کارخانه پلاتین ایران است که از جمله خدمات انحصاری این شرکت در زیر مجموعه خود “نیل سرویس” می‌باشد.


امید است با همیاری همکاران تجاری محترم و با بکارگیری دانش روز و سابقه دیرینه صنعتی پلاتین ایران همواره مسیر تعالی سازمانی را حفظ نماییم و در جهت بهبود جنبه های کیفی و کمی تولید و خدمات پلاتین ایران کوشا باشیم.

فصل دوم

A new direction

مزایا

پیش نیازها

حمل بارهای سنگین به صورت الکتریکی: برای چنین کارهای پرقدرتی HOPPECKE مسیر را گسترش داده است | خانواده محصولات uplift با افزودن تراک جدید | uplift quadro.HOPPECKE – متخصص شما برای اسید سرب و نیکل کادمیوم صنعتی و در

عکس رویدادها

پلاتین ایران | به روز باشید!

در “HOPPECKE | خبرنامه” رایگان ما مشترک شوید. ما شما را در مورد اخبار و حقایق جالب در مورد راه حل های ذخیره سازی خود مطلع خواهیم کرد. لطفاً تمام فیلدها را پر کنید، اعلام رضایت را تأیید کنید و “ارسال” را فشار دهید.

ثبت نام