مراسم تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان شرکت پلاتین ایران نوامبر 25, 2020

شرکت پلاتین ایران همواره بخش بزرگی از موفقیت هایش را مرهون تلاش ها و کوشش های بی وقفه‌ی متخصصین و استادکاران چیره دست خود دانسته است. بدین جهت این شرکت در طول سابقه ی 40 ساله ی حضور خود، در جمع تولید کنندگان و صنعتگران کشور، همواره سعی در جذب جوانان مستعد و پرورش متخصصینی کارا و مجرب در عرصه ی تولید باتری های صنعتی داشته است. حضور اعضای برجسته ی هیئت علمی و اساتید زبده ی دانشگاه همچون مهندس خسرو جرجانی در این مجموعه مزید بر علت گردید تا با لطف پروردگار، این شرکت در امر پرورش مدیران، مهندسین و استادکاران زبردست، بسیار موفق عمل نماید.

هم اینک این متخصصین پس از سال ها تلاش در جهت نیل به اهداف سازمان، و به تبع آن رشد و تعالی صنعت کشور عزیزمان ایران، عرصه را در اختیار متخصصین جوان قرار می دهند و خود در کنار آنان همچون مشاورانی با تجربه ایفای نقش می نمایند.

بدین سبب فرصتی پدید آمد تا به رسم یادبود، از خدمات ارزنده ی بازنشستگان و پیشکسوتان این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آورده و ابراز داریم که یاد و خاطره ی کوشش های صادقانه و تلاش های خالصانه ی ایشان همواره در اذهان اعضای خانواده ی بزرگ پلاتین ایران جاودان خواهد ماند.