حضور پرقدرت شرکت پلاتین ایران در نمایشگاه تلکام 2017

حضور پرقدرت شرکت پلاتین ایران در نمایشگاه تلکام 2017 آگوست 6, 2019

به گزارش روابط عمومی شرکت پلاتین ایران، هجدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی(ایران تلکام 2017) با حضور پر رنگ این شرکت از تاریخ 24 الی 27 مهر ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تهران برگزار شد.
شرکت پلاتین ایران با حضور در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان به نمایش گذاشت و استقبال چشم‌گیر شرکت‌های فعال در صنایع مخابراتی از جمله اپراتور‌های تلفن همراه خود گواهی در این زمینه بوده است.
از سوی دیگر مسئولان غرفه شرکت پلاتین ایران همواره پذیرای بازدید کنندگان بودند تا یک بار دیگر این شرکت در ردیف بهترین‌های نمایشگاه تلکام قرار گیرد.

فصل دوم

A new direction

مزایا

پیش نیازها

حمل بارهای سنگین به صورت الکتریکی: برای چنین کارهای پرقدرتی HOPPECKE مسیر را گسترش داده است | خانواده محصولات uplift با افزودن تراک جدید | uplift quadro.HOPPECKE – متخصص شما برای اسید سرب و نیکل کادمیوم صنعتی و در

عکس رویدادها

پلاتین ایران | به روز باشید!

در “HOPPECKE | خبرنامه” رایگان ما مشترک شوید. ما شما را در مورد اخبار و حقایق جالب در مورد راه حل های ذخیره سازی خود مطلع خواهیم کرد. لطفاً تمام فیلدها را پر کنید، اعلام رضایت را تأیید کنید و “ارسال” را فشار دهید.

ثبت نام